امام زمان (عج)

یه منتظر

امام زمان (عج)

یه منتظر

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم



             اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم



سلام بر مهدی(عج)



آقا جون خسته شدم.
نه بخاطر انتظار بخاطر گناهای خودم.


 اگه من یه منتظر واقعی بودم که دلتو خون نمیکردم.
میدونم دلت از دستم خونه. 
آقا دل خدا هم از دستم خونه. 
ولی خودت کمکم کن تا بتونم یه بنده خوبی بشم.
یه بنده پاک و معصوم که بشه اسمشو منتظر گذاشت.
نمیدونم گناهای بنده هایی مثل من کی تموم میشه تا شما ظهور کنی؟
آقا جون کی میای تا دنیا آروم بشه؟ 
آقا میشه منو بطلبی بیام ... (؟).
من اگربدی کنم تو را بندگان خوب بسیار است
 
ولی اگر تو یاری ام نکنی مرا خدایی دیگر کجاست؟
نظرات 1 + ارسال نظر
راوی پنج‌شنبه 19 تیر 1393 ساعت 23:55 http://14hojatkhoda.blogsky.com


من اگربدی کنم تو را بندگان خوب بسیار است
ولی اگر تو یاری ام نکنی مرا خدایی دیگر کجاست؟

اللهم عجل لولیک الفرج

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.