امام زمان (عج)

یه منتظر

امام زمان (عج)

یه منتظر

امام زمان عج: برای فرج دعا کنید ظهور نزدیک است





یکی از خادمان مسجد جمکران می گوید:« یک روز قبل از عاشورای حسینی در 


مسجد جمکران مشغول قدم زدن بودم. مسجد بسیار خلوت بود. ناگهان متوجه 


مردی شدم که بسیار هیجان زده بود و به هریک از خدام که می رسید آنها را


 بغل می کرد و می بوسید. 

  

  

جلو رفتم تا ماجرا را جویا شوم؛ اما همین که به او رسیدم مرا نیز در آغوش کشید .


می بوسید و اشک می ریخت. وقتی جریان را از او پرسیدم, گفت: چندوقت قبل با


 اتومبیل تصادف کردم و فلج شدم. پاهایم از کار افتاد هرشب به خدا و امامان معصوم


 علیهم السلام متوسل می شدم. امروز همراه خانواده ام به مسجد جمکران آمدم از ظهر


 به بعد حال خوشی داشتم ؛ به آقا امام زمان عج متوسل بودم و از ایشان تقاضای شفا کردم.


 نیم ساعت پیش ناگهان متوجه شدم که مسجد نورعجیب و بوی خوشی دارد . به اطراف نگاه


 کردم و دیدم که مولا امیرمومنان, امام حسین , قمر بنی هاشم و امام زمان عج در مسجد 


حضور دارند. با دیدن آنها دست و پای خودم را گم کردم و نمی دانستم چه کنم که 


امام زمان عج به من نگاه کرد و همان لحظه لطف ایشان شامل حالم شد و به من فرمود:


 شما خوب شدید. بروید و به دیگران بگویید که برای فرج من دعا کنند که انشالله ظهور


 نزدیک است. بعد ادامه داد: امشب عزاداری خوب و مفصلی در اینجا برقرار می شود 


که ما هم حضور داریم.»


خادم می گوید:« مردِ شفا گرفته یک انگشتری طلا به دفتر داد و با خوشحالی رفت.


 مسجد خلوت بود. آخر شب دسته ای از تبریز به جمکران آمدند و به عزاداری و 


نوحه خوانی پرداختند. مجلس بسیار با حال و سوزناک بود. من همان لحظه


 به یاد حرف آن مرد افتادم.»


منبع: کراماتی از مهدی موعود عج


نظرات 1 + ارسال نظر
محمد تهمتن شندی چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 23:49 http://shendabadamuz.blogsky.com

واقعا عالی عالی بود
لطفا به وبلگ منم سری بزنید
اجرتون با امام مظلوم این زمان
http://shendabadamuz.blogsky.com

ممنون از حضورتون

با تشکر

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.