امام زمان (عج)

یه منتظر

امام زمان (عج)

یه منتظر

امام عصر ارواحنا فداه : من مظلومترین فرد عالم هستم ...



امام زمان عج : من مظلومترین فرد عالم هستم


.
وای بر ما که زنده باشیم و حجت خدا مظلومترین فرد عالم باشد ... 
وای بر ما که در زمان امام معصوم زندگی کنیم ولی به دوازده قرن غربت و تنهایی او عادت کرده و بی تفاوت باشیم و به دنیا سرگرم باشیم ...
می گوییم اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند. پس اهل کجا هستیم که فرزند او مهدی را تنها گذاشتیم؟...
اگر امام حسین (ع) در کربلا تنها ماند جای بسی تاسف است که امام این زمان هم با گذشت دوازده قرن هنوز 313 نفر اصحاب خاص را ندارند ....
آنگونه که امام حسین (ع) در کربلا ندای (هل مِن ناصرٍ ینصرنی؟ آیا یاری دهنده ای هست که مرا یاری دهد؟) سردادند ، امام این زمان نیز این ندا را در سراسر عالم سر می دهند. آیا یاری دهنده ای هست که مرا یاری دهد؟
چرا شما یاری دهنده و یار امام زمان نباشید؟


نظرات 1 + ارسال نظر
ملائکه سه‌شنبه 20 خرداد 1393 ساعت 19:08

دروغ گفتم که از دوریت شکست دلم / که در نبود تو حتی ترک نبست دلم
بیا و زود بیا ای تمام هستیم / که اگر دیر کنی می رود ز دست دلم . . .
یا مهدی …

اللهم عجل لولیک الفرج

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.