امام زمان (عج)

یه منتظر

امام زمان (عج)

یه منتظر

انتظار فرج

نظرات 2 + ارسال نظر
نورسا سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 23:59

من سر ان یکون من اصحاب القائم فلینتظر ولیعمل بالورع و محاسن الاخلاق و هو منتظر فان مات و قام القائم بعده کان له من الاجر مثل اجر من ادرکه ….
امام صادق ع می فرمایند
هر کس دوست دارد از یاران حضرت قائم (عجل الله تعالی فرجه)باشد پس منتظر ظهور او باشد و اگر به راستی منتظر ظهور آن حضرت است به پرهیزکاری واخلاق نیکورفتار نماید .و چنانکه این شخص پیش از قیام حضرت قائم (عجل الله تعالی فرجه)بمیرد پاداش کسی را دارد که حضرت را درک می نماید.

بحار الانوار ،ج52،ص 140/غیبت نعمانی

سلام

ممنون حدیث خوبی بود

با تشکر

باران 313 سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 17:13 http://mehdi-313.blogfa.com/

کی شود در ندبه های جمعه پیدایت کنم

گوشه ای تنها نشینم تا تماشایت کنم

مینویسم روی هر گل نام زیبای تو را

تا که شاید این شب جمعه ملاقاتت کنم

یا مهدی

وب خوبی دارین موفق باشین

سلام

شعر قشنگی در وصف آقا گفتید ممنونم

خواهش میکنم ممنونم نظر لطف شماست

ان شاءالله مورد رضای خدا و آقا باش

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.