امام زمان (عج)

یه منتظر

امام زمان (عج)

یه منتظر

درک حضور امام زمان

دل نوشته های دختران کلاس های مجتمع پیامبر اعظم (ص)/تهرانسر/



آلبوم تصاویر حضرت مهدی(عج)


من با این که میدانم  امام زمان(عجل الله) مرا می بیند کارهای اشتباه زیاد انجام می دهم.آیا کسی در این دوره زمونه هست که کار اشتباهی نکرده باشه؟؟؟؟خب معلومه کسی توی این دنیای فعلی وجود نداره که گناهی انجام نداده باشد این گناه ها را نا خواسته یا خواسته انجام میدهیم مثلا همین غیبت خودمون که اون رو مانند آب خوردن انجام میدهیم!!!!

  

 با خودم فکر میکنم که آیا امام زمان(عجل الله) از دست من راضی است یا نه!!!! به هیچ وجه من الوجوع خوب در دلم میگویم هر کس و نا کسی باشد از دست من راضی نیست!!! اما حالا که رازی نیست من در این دنیا این همه فرصت برای توبه داشتم اما به نظر تو چرا!!! چرا توبه؟من که راضیم با دوست پسرم ول بگردم اما توی خونه بند نشم من که راضیم پس چرا توبه...... اما اگر بدانم که اگر یکی از درهای توبه را هل دهم و بازش کنم چه چیزهایی در انتظارم هست. هر چه از آقا بخوام بهم میده.پس چرا توبه نمیکنم؟خدا خدا خدا ازت دلگیرم چرا درهای توبه رو به روم باز نمیکنی؟ خدا در جوابم میگوید:ای بابا چقدر منتظرت بمونم هان چقدر؟ این همه به تو گفتم از تو حرکت از من برکت اما کو گوش شنوا...یک سحر برای ده دقیقه از خوابت بزن این دعای عهد رو بخون بقیه اش با من. من به تو اراده ی کافی میدهم تا بتوانی بقیه ی شب ها بیدار بشوی.حاضری؟ اما با خود میگویم اووووو این همه عمر دادی چهل روز که چیزی نیست از هفته ی دیگه... بعد خدا می گوید هفته ی پیش هم همین را گفت نگاه کنید ملائکه طالب کار هم هست .خوب حالا که این کار سخته یک کار آسان تر انجام بده نماز فقط پنج دقیقه طول میکشد  من میگویم باشه.!!! دو سال دست و پا شکسته نمازم را خواندم دوباره گفتم خدا این هم سخت است اما من آقا می خواهم....... حالا که دیگر بزرگ شده ام و یک انسان بالغ هستم فهمیدم که با امام زمان(عجل الله) بودن یک حال و هوای دیگر است و دوستم میگوید چاخان نکن ماکه نتونستیم پیداش کنیم. گفتم دلت رو پاک کن گفت داری بزرگ تر از دهنت حرف میزنی گفتم منم مثل تو منتظرم اما قبل ظهور هم من دارم ثمره میبرم.چند وقتی هست که دارم نماز هایم را پشت سر هم میخوانم و چادر به سر کردم و کم تر غیبت و دروغ جزء برنامه ام نیست. محفوضات قرآنی ام بالا بردم همه ی این ها را از امام دارم .حالا من با آقا دوستم وباخدا تا با دوست پسرهای پیست اسکیت. نمیخواهم از خودم تعریف کنم چون ریا می شود اما کم تر به پیست میروم و بعضی وقت ها با ملائکه زمزمه میکنم آقامون کجاست و بعضی وقت ها ممکن است که در گذشته گنه کار باشم اما آقا هم مرا رو سیاه نمیکند با آرزوی ظهور به دوستی با آقا ادامه میدهم و رفیق نیمه راه نمیشوم.فقط خدا کند که یادم نرود که امام زمان(عجل الله) دارد نگاه میکند.....

*اللهم عجل الولیک الفرج*              


 










نظرات 4 + ارسال نظر
خادم موعود یکشنبه 24 فروردین 1393 ساعت 06:58 http://blackskin

سلام علیکم وخسته نباشید اجرتون با مولا مون وحق بشت وبناهتون خیلی عالی بود

سلام

خیلی ممنون

خدا آخر عاقبت شما رو ختم به خیر کن

محمد یکشنبه 24 فروردین 1393 ساعت 06:54

الهی آمین
وبلاگ زیبا و پر محتوایی دارین اجرتون با خدا
ان شاءالله به آرزوهاتون برسین و همیشه
پیروز و سربلند باشید
آرزو میکنم از سربازان واقعی آقا امام زمان باشید
دوستدارت محمد

آمین یا رب العالمین

ممنون آقا محمد نظر لطف شماست

ان شاءالله آرزوی ما فرج آقامون باش که با فرج آقا همه مشکلات و گرفتاری ها برطرف میشه

اللهم عجل لولیک الفرج

ساره313 جمعه 22 فروردین 1393 ساعت 11:33

الهی آمین
وبلاگ خیلی خوشگلی دارید
متنشم خیلی خوب هستش

سلام

آمین یا رب العالمین

ممنونم

ی غریبه جمعه 22 فروردین 1393 ساعت 11:14

الــــــــهی آمــــــــــــــــــــــــــــــین

آمین یا رب العالمین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.